Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Εμπειρίες ωφελούμενων Voucher

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο πληροφορίες σχετικές με το πρόγραμμα Voucher καθώς και τους ελέγχους που ως γνωστόν πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο "έπεσα" πάνω στο blog "V for Voucherades". Αν και οι ανώνυμες αναρτήσεις δημιουργούν ένα θέμα περί αξιοπιστίας παραθέτω κάποιες ενδιαφέρουσες μαρτυρίες από την άλλη πλευρά, αυτή των "ωφελουμένων" και το πως βιώνουν την εμπειρία τους στο εν λόγω πρόγραμμα.
 
ο Α.
Εγώ ξεκίνησα το πρόγραμμα αρχές Οκτώβρη. Γνώριζα από την αρχή ότι τα χρήματα θα μπουν σε 2 δόσεις. Το θεωρητικό επίδομα το πληρώθηκα 30 Δεκέμβρη. Σχετικά γρήγορα σε σχέση με τους άλλους, ανήκω στους τυχερούς.
Ξεκίνησα την ωφέλεια μου σε ένα φροντιστήριο ως φιλόλογος, αυτό που έχω σπουδάσει. Δεν ήρθε κανένας επόπτης από το ΚΕΚ για έλεγχο ενώ αντίθετα μία μέρα έσκασε μύτη ο ΟΑΕΔ. Εκείνη την ώρα έκανα διάλειμμα και έλειπα από τη δουλειά γιατί είχα πάει στη τράπεζα. Γύρισα μετά από 15 λεπτά και ο αρμόδιος από τον ΟΑΕΔ το μόνο που έλεγξε ήταν εάν είμαι εγώ που δουλεύω εκεί και το παρουσιολόγιο.
Το Γενάρη ξεκίνησε κι άλλος Voucheras, στον οποίο ήρθε το χαρτί του στρατού για να παρουσιαστεί. Το Μάρτη μπαίνει φαντάρος ενώ η πρακτική του τελειώνει 5 Μάη. Ο εργοδότης μας, μου λέει, έλα εσύ στη θέση του και θα δηλώνεσαι και θα υπογράφεις στη θέση του άλλου!!! Και γιατί να μην το κάνω, εσείς στη θέση μου το ίδιο δε θα κάνατε; Εφόσον δεν υπάρχει κανένας έλεγχος; Ακόμα και ο ΟΑΕΔ που εμφανίστηκε δεν έκανε σωστά τη δουλειά του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου