Προβλήματα
στα ΚΕΠ έφεραν οι διαδικασίες του ΟΑΕΔ Έντονα προβλήματα έχουν
προκύψει στην εύρυθμη λειτουργία των ΚΕΠ, μετά την ένταξη σε αυτά νέων
διαδικασιών, αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ, σύμφωνα με τη Βουλευτής Β΄ Αθηνών
της ΝΔ κ. Άννα Καραμανλή, η οποία κατέθεσε σχετική ερώτησή προς το
Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης.Όπως
επισημαίνει η κ. Καραμανλή, η διεκπεραίωση των δημοφιλέστερων
διαδικασιών του ΟΑΕΔ μέσω ΚΕΠ, είχε ως αποτέλεσμα τη μεταφορά των
“ουρών” του ΟΑΕΔ στα ΚΕΠ, μετατρέποντας τον πλέον επιτυχημένο θεσμό της
Δημόσιας Διοίκησης σε μία ακόμη εστία γραφειοκρατίας και ταλαιπωρίας των
πολιτών.
Όπως υπογραμμίζει η Βουλευτής Β’ Αθηνών , οι πολίτες για τις συγκεκριμένες διαδικασίες εξυπηρετούνται πλέον αποκλειστικά από τα ΚΕΠ, παρά το γεγονός ότι η σχετική Υπουργική Απόφαση προέβλεπε ότι αυτά θα λειτουργούν επικουρικά προς τον ΟΑΕΔ.
Επιπλέον δεν προηγήθηκε καμία ουσιαστική ενημέρωση ή εκπαίδευση των υπαλλήλων των ΚΕΠ, όπως επίσης προέβλεπε η Υπουργική Απόφαση. Η κ. Καραμανλή τονίζει ότι τέτοιες ενέργειες καταδεικνύουν την προχειρότητα και την έλλειψη σχεδιασμού με την οποία αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση τη Δημόσια Διοίκηση και σημειώνει ότι υπονομεύεται και απαξιώνεται στην πράξη ο θεσμός των ΚΕΠ, ο οποίος γνωρίζει την καθολική αποδοχή και αναγνώριση των πολιτών.
Τέλος η Βουλευτής Β΄ Αθηνών καλεί την ηγεσία του Υπουργείου να διορθώσει τις στρεβλώσεις που έχουν προκύψει από την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης και να ενισχύσει τα ΚΕΠ, τα οποία επωμίζονται πλέον το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών των πολιτών με το δημόσιο. ΕΡΩΤΗΣΗ Της Βουλευτή Β΄ Αθηνών κ. Άννας Καραμανλή Προς: Υπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ Π.Κουρουμπλή ΘΕΜΑ: «Έντονα προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των ΚΕΠ» Από τις 4 Ιανουαρίου 2016 έχουν προκύψει έντονα προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ),μετά την ένταξη σε αυτά νέων διαδικασιών, αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ και όχι μόνο. Η διεκπεραίωση των εν λόγω διαδικασιών, οι οποίες είναι και οι δημοφιλέστερες του Οργανισμού, μέσω ΚΕΠ είχε ως αποτέλεσμα τη μεταφορά των “ουρών” του ΟΑΕΔ στα ΚΕΠ, μετατρέποντας τον πλέον επιτυχημένο θεσμό της Δημόσιας Διοίκησης σε μία ακόμη εστία γραφειοκρατίας και ταλαιπωρίας των πολιτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΟΑΕΔ δεν εξυπηρετεί πλέον πολίτες για τις συγκεκριμένες διαδικασίες, παρά το γεγονός ότι η σχετική Υπουργική Απόφαση(ΔΙΑΔΙΠΥΔ/Φ15/20/26524 ΦΕΚ Β΄ 1845/27.8.2015) αναφέρει με σαφήνεια ότι οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται και στα ΚΕΠ και όχι αποκλειστικά στα ΚΕΠ. Επιπλέον, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι των ΚΕΠ, της ένταξης των διαδικασιών του ΟΑΕΔ, που στην πλειοψηφία τους αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, δεν προηγήθηκε καμία ουσιαστική ενημέρωση ή εκπαίδευσή τους, αναφορικά με τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι δικαιούχοι, παρά το γεγονός ότι επίσης αναφέρεται ρητά στη σχετική Υπουργική Απόφαση. Με δεδομένο ότι: - τα παραπάνω καταδεικνύουν την προχειρότητα και την παντελή έλλειψη σχεδιασμού, με την οποία αντιμετωπίζεται η δημόσια διοίκηση. - υπονομεύεται και απαξιώνεται στην πράξη ο θεσμός των ΚΕΠ, ο οποίος γνωρίζει την καθολική αποδοχή και αναγνώριση των πολιτών. - καμία ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες δεν σημειώνεται από τέτοιες ενέργειες. - Το προσωπικό των ΚΕΠ παραμένει το ίδιο σε πληθυσμό από το 2008 και παρά την γεωμετρική αύξηση των συναλλαγών με τους πολίτες Ερωτάται ο κύριος Υπουργός: - σε ποιές ενέργειες προτίθεται να προβεί, προκειμένου να διορθωθούν οι στρεβλώσεις που έχουν προκύψει από την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης. - με ποιο τρόπο προτίθεται να προστατεύσει και να ενισχύσει τα ΚΕΠ, τα οποία επωμίζονται πλέον το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών των πολιτών με το δημόσιο. - προτίθεται να προχωρήσει σε προσλήψεις έμπειρου προσωπικού από τους απολυμένους πρώην συμβασιούχους του θεσμού εντός του πρώτου εξαμήνου του 2016
Όπως υπογραμμίζει η Βουλευτής Β’ Αθηνών , οι πολίτες για τις συγκεκριμένες διαδικασίες εξυπηρετούνται πλέον αποκλειστικά από τα ΚΕΠ, παρά το γεγονός ότι η σχετική Υπουργική Απόφαση προέβλεπε ότι αυτά θα λειτουργούν επικουρικά προς τον ΟΑΕΔ.
Επιπλέον δεν προηγήθηκε καμία ουσιαστική ενημέρωση ή εκπαίδευση των υπαλλήλων των ΚΕΠ, όπως επίσης προέβλεπε η Υπουργική Απόφαση. Η κ. Καραμανλή τονίζει ότι τέτοιες ενέργειες καταδεικνύουν την προχειρότητα και την έλλειψη σχεδιασμού με την οποία αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση τη Δημόσια Διοίκηση και σημειώνει ότι υπονομεύεται και απαξιώνεται στην πράξη ο θεσμός των ΚΕΠ, ο οποίος γνωρίζει την καθολική αποδοχή και αναγνώριση των πολιτών.
Τέλος η Βουλευτής Β΄ Αθηνών καλεί την ηγεσία του Υπουργείου να διορθώσει τις στρεβλώσεις που έχουν προκύψει από την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης και να ενισχύσει τα ΚΕΠ, τα οποία επωμίζονται πλέον το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών των πολιτών με το δημόσιο. ΕΡΩΤΗΣΗ Της Βουλευτή Β΄ Αθηνών κ. Άννας Καραμανλή Προς: Υπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ Π.Κουρουμπλή ΘΕΜΑ: «Έντονα προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των ΚΕΠ» Από τις 4 Ιανουαρίου 2016 έχουν προκύψει έντονα προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ),μετά την ένταξη σε αυτά νέων διαδικασιών, αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ και όχι μόνο. Η διεκπεραίωση των εν λόγω διαδικασιών, οι οποίες είναι και οι δημοφιλέστερες του Οργανισμού, μέσω ΚΕΠ είχε ως αποτέλεσμα τη μεταφορά των “ουρών” του ΟΑΕΔ στα ΚΕΠ, μετατρέποντας τον πλέον επιτυχημένο θεσμό της Δημόσιας Διοίκησης σε μία ακόμη εστία γραφειοκρατίας και ταλαιπωρίας των πολιτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΟΑΕΔ δεν εξυπηρετεί πλέον πολίτες για τις συγκεκριμένες διαδικασίες, παρά το γεγονός ότι η σχετική Υπουργική Απόφαση(ΔΙΑΔΙΠΥΔ/Φ15/20/26524 ΦΕΚ Β΄ 1845/27.8.2015) αναφέρει με σαφήνεια ότι οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται και στα ΚΕΠ και όχι αποκλειστικά στα ΚΕΠ. Επιπλέον, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι των ΚΕΠ, της ένταξης των διαδικασιών του ΟΑΕΔ, που στην πλειοψηφία τους αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, δεν προηγήθηκε καμία ουσιαστική ενημέρωση ή εκπαίδευσή τους, αναφορικά με τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι δικαιούχοι, παρά το γεγονός ότι επίσης αναφέρεται ρητά στη σχετική Υπουργική Απόφαση. Με δεδομένο ότι: - τα παραπάνω καταδεικνύουν την προχειρότητα και την παντελή έλλειψη σχεδιασμού, με την οποία αντιμετωπίζεται η δημόσια διοίκηση. - υπονομεύεται και απαξιώνεται στην πράξη ο θεσμός των ΚΕΠ, ο οποίος γνωρίζει την καθολική αποδοχή και αναγνώριση των πολιτών. - καμία ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες δεν σημειώνεται από τέτοιες ενέργειες. - Το προσωπικό των ΚΕΠ παραμένει το ίδιο σε πληθυσμό από το 2008 και παρά την γεωμετρική αύξηση των συναλλαγών με τους πολίτες Ερωτάται ο κύριος Υπουργός: - σε ποιές ενέργειες προτίθεται να προβεί, προκειμένου να διορθωθούν οι στρεβλώσεις που έχουν προκύψει από την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης. - με ποιο τρόπο προτίθεται να προστατεύσει και να ενισχύσει τα ΚΕΠ, τα οποία επωμίζονται πλέον το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών των πολιτών με το δημόσιο. - προτίθεται να προχωρήσει σε προσλήψεις έμπειρου προσωπικού από τους απολυμένους πρώην συμβασιούχους του θεσμού εντός του πρώτου εξαμήνου του 2016
Η ερωτώσα Βουλευτής
Άννα Καραμανλή Βουλευτής Β΄ Αθηνών – Ν.Δ.
http://oaednews.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου